ДОСТАВКА

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Доставка по Києву: безкоштовно, при замовленні товарів на суму більше 4000 грн. (не поширюється на товари зі знижками, акціями), вартість платної доставки розраховується та погоджується з менеджером залежно від адреси доставки та габаритів вантажу.

Доставка по Київській області: здійснюється нашим транспортом за індивідуальним погодженням з нашим менеджером часу та вартості доставки, а також транспортними компаніями «Нова Пошта», «Інтайм».

Доставка по Україні: здійснюється транспортними компаніями «Нова Пошта», «Інтайм», також Ви маєте можливість замовити адресну доставку товарів по Україні «до дверей» кур'єрською службою «Нової Пошти».

Експрес - доставка: термінова доставка, «сьогодні на сьогодні», доступна до товарів, які є на нашому складі або складі постачальника/імпортера, оплачується за індивідуальним погодженням вартості, адреси та часу доставки.

Доставка транспортними компаніями «накладеним платежем»: здійснюється з умовою передоплати у розмірі 20% від вартості замовлення, - це наша страховка транспортних витрат у 2 сторони, у разі Вашої відмови в отриманні замовленого товару, залишок суми оформляється «накладеним платежем».  

Замовлення, переміщення, доставка товарів відсутніх у нашому магазині або на складах в Україні (це замовний товар) здійснюється відповідно до погоджених з нашими менеджерами термінів поставки та умовою обов'язкової передоплати 20-50% від суми замовленого товару.

Самовивіз: м. Київ, Софіївська Борщагівка, вул. Кільцева 18. Салон "Венеція". Замовлення сьогодні на сьогодні, на вчора і таке інше купуйте в роздрібних магазинах. Для самовивезення менеджер попросить передоплату згідно рахунку, це наша страховка того, що Ви приїдете та заберете товар.

Звертаємо Вашу увагу! при отриманні товару на відділеннях транспортної компанії «Нова Пошта» або інших перевізників, необхідно провести огляд товару на предмет відповідності кількості місць, зазначених у накладній, а також сам товар на предмет пошкоджень (побито, поламано, погнуто, подряпано тощо), у разі виникнення цієї ситуації співробітник Нової Пошти зобов'язаний скласти «Акт огляду товару» із зазначенням дефектів, що виникли при транспортуванні, що дає право на відшкодування збитків Новою Поштою, оскільки весь товар, що відправляється, страхується на суму його вартості, і оглядається співробітниками перевізника при прийнятті товару для його страховки та подальшого транспортування. Ми не приймаємо претензій про пошкодження товару якщо Ви його не оглянули при отриманні, (не стосується заводського дефекту, який можна виявити тільки при складанні або монтажі товару), у будь-якому з таких випадків робите фото та відправляєте на Вайбер за нашими вказаними контактами на сайті.


ОПЛАТА

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оплата: Готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок із ПДВ/без ПДВ, «накладений платіж».

Також для зручності можна сплатити карткою або через Qr-код вказавши суму та номер рахунку.

Оплата готівкою: при отриманні товару в нашому салоні, а також при отриманні товару у відділеннях компаній перевізників «Нова Пошта», «Інтайм», а також при адресній доставці після огляду товару.

Оплата за безготівковим розрахунком: попередньо просимо надсилати реквізити Вашої компанії нам на електронну пошту, після чого Вам буде надіслано рахунок для оплати.

Мінімальне замовлення, оплата, доставка:

Мінімальна сума замовлення – 600 грн. Усі замовлення до 1500 грн. переміщуються та відвантажуються лише після 100% передоплати. Доставка замовлень до 1500 грн. здійснюється Новою Поштою, або «самовивіз» якщо товар є в магазині.

При оформленні та оплаті замовлення через сайт ознайомтеся з умовами договору користувача і оферти.


ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Повернення та обмін товару: - здійснюється протягом 14 днів, згідно з чинним законодавством України, за умови, що товар знаходиться в повному оригінальному комплекті, без видимих ​​слідів пошкоджень від складання, встановлення, експлуатації, порушення цілісності заводського пакувального матеріалу. Не підлягають поверненню «відрізні» позиції, «замовні» товари, які імпортуються в Україну на індивідуальні замовлення. Ми гарантуємо повернення грошей, сплачених за товар, у передбачений законом термін, за вирахуванням транспортних витрат з доставки товару на наш склад.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;

- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;

- збережені всі ярлики та заводське маркування.

Обмінювати або повернути товар можна у нашому магазині за адресою: м. Київ, Кільцева, 18 меблевий салон "ВЕНЕЦІЯ" з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00 у робочі дні. При поверненні товару необхідно мати при собі товарний чек. Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою "Нової пошти". Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Поверненню не підлягає товар який, придбано із знижкою або акційним розпродажем. Тому, будь ласка, перед тим як замовляти переконайтесь в правильній кількості і якості.

Гарантія не надається:

- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;

- природне зношування або вичерпання ресурсу;

- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;